Mulighed for levering af madpakker i det nye skoleår 23/24

Skolemad.nu ønsker alle elever velkommen tilbage i skole.

Vi glæder os til at levere friske madpakker til spisefrikvarteret.

Vores lokale leverandør Aarestrup forsamlingshus, maden bliver som altid pakket portionsvis og leveret i thermotasker/kasser.

Bestilling foregår på skolemad.nu eller via vores app skolemad.nu med det grønne æble, hvor det er muligt at bestille skolemad, når det passer dig.
Opstart fra Uge 33.
Bestillingsfristen er kl. 7.00, med levering samme dag.

Hvis du ikke allerede har en bruger, kan du se i vedhæftede brugermanual, hvordan du opretter dig og bestiller mad.
Indtil 14.09.2023 kører det som en prøveordning og er gratis at bruge, derefter koster det et elevgebyr på 29 kr. pr. elev for et skoleår.

Hvis du får brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte skolemad.nu på telefon 7199 8882 eller på e-mail info@skolemad.nu.

Find brugervejledning til Skolemad her.

Link til log-ind på Skolemad.nu: Link til Skolemad bestilling

Skolestart 2023/2024

Skal dit barn starte i skole? Find mere info her på hjemmesiden ved at følge dette link!

Nyt om cykelstier i Aalborg

Så dejligt! Bedre og mere sikker skolevej for Sofiendalskolens elever og en styrkelse af vores bydel!

Nu går arbejdet med nye cykelstier i Skalborg i gang (link)

Book et elevskab for under 1 kr. om dagen – så er dine børns ejendele forsikret

Med et elevskab har I et sikkert sted til computer, iPad, mobiltelefon, bøger, idrætstaske og meget andet.

August måned er gratis, så book nu!

Book skab på booking.mylocker.dk

Få mere information her

Har du styr på låsen? Se vejledningen her

Har du brug for hjælp? Skriv til os på info@mylocker.dk

Rigtig god skolestart!

Skolen og MYLOCKER

Skoleboden: Ændret system for betaling

Kontantløse skoler i Aalborg bruger CPOS, til at håndtere betalinger fra elever og personale.

Cpos er i løbet af påsken blevet opgraderet, og selvom systemet meget ligner det I kendte fra før, er der ting, der skal gøres anderledes.

Fremover skal forældre indbetale via en ny hjemmeside!

• Linket er her: http://9000.cpos.dk
  • Gem gerne et bogmærke til siden så i kan huske hvor den er :)